OUIJA - Selenophile Impia (EP)

28.11.2021

V predošlej recenzii som spomínal, že ma tento rok kontaktovali 2 kapely. Zatiaľ, čo ma SEVENTH SIGHT prekvapili svojím šírením temnoty death metalom, tak druhá kapela ma celkom zaujala kombináciou blackovej besnoty alá MARDUK a BATHORY, náladovými, niekedy až ako keby rituálnymi vyhrávkami a riffmi na štýl DISSECTION, a rôznymi rýchlejšími gitarovými vsuvkami. Reč je o španielskej kapele OUIJA a ich novom EP "Selenophile Impia"...

3 skladby, 19 minút, skvelá hudba. Nápady sú dozreté, prepracované a myslím, že vás tak skoro neprestanú nudiť. Ale tak povedzme si hneď, že na kapelu aktívnu od roku 1994 s niekoľkými titulmi na konte sú už tieto vlastnosti dôležité.

Mnohé blackové kapely majú vo zvyku mať na nahrávke špinavý zvuk. Ja osobne mám radšej keď tie gitarové linky dobre počujem a to aj v sprievode čistých bicích, basy a vokálov, lebo podľa mňa je iba takto možné ukázať a vyjadriť tú krásu a nálady skladieb. Nuž a toto je ten prípad. Nahrávka má skvelý zvuk, avšak jediné čo musím vytknúť, že na živého bubeníka za bicími znie jeho nástroj niekedy dosť ako automat. Ale tak pokiaľ je s tým kapela spokojná, tak je to super!

Osobne si neviem z tohto EP vybrať najobľúbenejšiu skladbu, lebo všetku majú niečo do seba. Takže ak túto bandu nepoznáte, tak HLAVNE blackovým fanúšikom metalu by sa mohli OUIJA páčiť...


Hodnotenie: 8/10

Autor: Necronymous

OUIJA:

Midgard - vokály
Map - gitary
JM101 - gitara
Shogoth - basa
Labelua - bicie

Ouija: https://www.facebook.com/profile.php?id=100063462515530

EP stream: https://www.youtube.com/watch?v=GyN6viq1rJg

Bandcamp: https://ouija-spain-official.bandcamp.com/

TRONIZER - metal UG web zine
Všetky práva vyhradené 2019
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky