Rozhovor so SEVENTH SIGHT - "...radšej nechám našu muziku hovoriť za nás."

15.01.2022

Je to už síce pár mesiacov odkedy vyšiel nový singel "From Dark the Beyond" od tejto kapelky a stále u mňa platí, že ma ich muzika baví. Je to fakt poctivý oldschool s oldschool produkciou a takéto veci ja môžem. Nie vždy, ale môžem. A keďže je SEVENTH SIGHT pre SK fanúšikov veľká neznáma, tak okrem nedávnej recenzie som sa rozhodol, že by sa patrilo spraviť aj nejaké to "intervjú". Takže už nebudem zbytočne kecať a radšej pre nechám slovo zakladateľovi a spevákovi Arimu...


Ahoj Ari! Blahoželám k novému singlu "From the Drak Beyond". Musím povedať, že je to totálna bomba a oldschool ako sa patrí. Aká bola tvorba? Ako zvyčajne píšete nové skladby?

Ďakujeme! Tvorba bola zo začiatku veľmi náročná. Nemal som veľmi motiváciu niečo tvoriť ale potom ma kontaktoval bývalý spolužiak a spoluhráč, trochu sme si zahrali a asi tak to začalo. Prvý riff singlu bol urobený ešte v 89tom, tak sme sa to rozhodli využiť samozrejme.

Je to váš prvý nový materiál od vydania proma v roku 2007. Máte v pláne vydať aj niečo viac ako len singel?

Áno, momentálne sme v štúdiu nahrávajúci náš druhý singel, ktorý snáď bude dobrým pokračovaním.

Kde ste skladbu nahrávali?

Nahrali sme ju v našej skúšobni, kde máme všetko, čo k tomu potrebujeme.

Na Metal Archives je uvedené, že je to tento rok už 30 rokov od založenia kapely. Prečo od vás vyšlo tak málo muziky? 30 rokov je dosť dlhá doba...

Pár rokov sme neboli aktívny. Bolo to hlavne kvôli tomu, lebo som nemal motiváciu tvoriť hudbu. Bol som v bode, kedy som pracoval a mať rodinu som považoval za dôležitejšie.

Dobre, tak poďme opäť trochu na začiatok... Prečo meno "Seventh Sight"? Čo to znamená?

"Seventh" je podľa Siedmej brány pekla a "Sight" sme použili namiesto slova vízia.

Plánujete nejaké koncerty? A ako trávite čas počas tejto pandémie?

Samozrejme, že chceme hrať koncerty, ale najprv chceme mať vonku dosť muziky. A čo sa týka pandémie, tak tú nejako neriešim.

Aké sú tvoje obľúbené kapely? Ktorý album si naposledy počul?

Mám veľa obľúbených kapiel... IMMOLATION, (starý) PARADISE LOST, ASPHYX, ARKHON INFAUSTUS, SADISTIC INTENT, BOLT THROWER, CANDLEMASS, no a posledná nahrávka, ktorú som počul bola od kapely NUNSLAUGHTER, sú fakt skvelí!

Okay, tak sa opýtam ešte jednu vec... poznáš nejaké slovenské metalové kapely?

Okrem tvojich vlastne ani nie, hehe. Už nemám tú perspektívu na sledovanie týchto vecí ako niekedy, ale verím, že vaša scéna je určite dobrá.

Nuž Ari, ďakujem ti za tvoj čas. Snažil som sa vám zohnať nejakých fanúšikov od nás, tak ak sa nejaký našli, tak máš pre nich nejaký odkaz?

Aj ja ďakujem za tento rozhovor. A odkaz? Nemám žiadny, radšej nechám našu muziku hovoriť za nás. Ale buďte v strehu, pretože náš nový singel vychádza už čoskoro.


SEVENTH SIGHT:

Ari - vokály, gitary
Hanna - klávesy
Tommy - bicie, basa (session)

Seventh Sight: https://www.facebook.com/Seventh-Sight-105725357866933

TRONIZER - metal UG web zine
Všetky práva vyhradené 2019
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky