SEVENTH SIGHT - From the Dark Beyond (singel)

13.09.2021

Tento rok som sa dostal k dvom veľmi zaujímavým UG kapelám, resp. oni sa dostali ku mne a oslovili ma o nejakú pomoc. Prvou boli SEVENTH SIGHT, ktorý pochádzajú až z ďalekého Švédska(!) aaa musím povedať, že ide o fakt poctivý death metal s fajne temným podmazom. O druhej kapele bude reč v ďalšej recenzii...

SEVENTH SIGHT existujú už 30 rokov, ale čo je takým celkom zaujímavým "prekvapením" je fakt, že okrem nového singlu majú na konte len jedno dvoj skladbové, celkom špinavé, demo/promo z roku 2007. No a dnes sme tu, aby sme si niečo povedali o ich už spomínanom novom singly "From the Dark Beyond", ktorý za tých 4:41 minúty dokáže poslucháča rozsekať na kusy všetkým možným, a verte, že to fakt stojí za to.

Musím povedať, že keď sa začalo intro tak ma ten klávesový podmaz úplne dostal už len tým, že pôsobí mega helenisticky a rozbieha totálne peklo. Rýchle a drvivé riffy krásne dopĺňaju melodické, a dosť až blackové, vyhrávky, ktoré siahajú až k skladbám z "De Mysteriis Dom Sathanas" a iným blackovým klasikám. Po death metalovej tu nájdete iba poctivý death metal na štýl ASPHYX, BOLT THROWER (napr. vokálne mi miestami vokalista Ari dosť pripomína Karla Willettsa), atď. No a keď už toľko spomínam ten oldschool, tak čo by to bol za oldschool, bez oldschoolového zvuku, vďaka ktorému sa človek fakt cíti ako v 90tych rokoch (narodil som sa síce na ich konci, ale nahrávok som z toho počul myslím celkom hojne).

Verím, že nás od ich ďalšej nahrávky nedelí až toľko rokov, ako tomu bolo doteraz, lebo si podľa mňa táto kapelka zaslúži viac pozorností ako má...


Hodnotenie: 10/10

Autor: Necronymous


SEVENTH SIGHT:

Ari - vokály, gitary
Hanna - klávesy
Tommy - bicie, basa (session)


Seventh Sight: https://www.facebook.com/Seventh-Sight-105725357866933

"From the Dark Beyond": https://www.youtube.com/watch?v=2sChKp60hhY

TRONIZER - metal UG web zine
Všetky práva vyhradené 2019
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky